Cadillac-logo is vernieuwd

Het logo van de Cadillac is wat hipper geworden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

General Motors heeft het logo van de Cadillac een redesign gegeven. Het logo is ‘slanker en meer gestroomlijnd’. De krans, die sinds 1902 om het logo heen zit, is verdwenen en het ornament’ (‘crest’) is wat breder getrokken.

Een eerste blik op het nieuwe logo was tijdens de North American Auto Show op de 2015 ATS Coupe te zien.

Het automerk meent dat het logo meer moet gaan passen bij de nieuwe Cadillac-auto’s die langer, lager en slanker zijn. Het moet een jongere doelgroep gaan aantrekken, het oude logo werd als ouderwets ervaren.

Veertien jaar geleden was de laatste aanpassing van het logo.

Het nieuwe logo:

 

Het oude logo met de krans:

 

 

 

vraagt de lezer wat hij ervan vindt. 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie