“Aansluiten op de strategische plannen en beleid van directie en bestuur is absoluut noodzakelijk geworden”

Elisa van Velzen volgde in juni 2015 de Masterclass Marketingstrategie 2020 van TIAS i.s.m. Marketingonline. In between jobs wilde ze graag haar marketingkennis verdiepen. Elisa deelt haar ervaringen.

Waarom koos je voor de Masterclass Marketingstrategie 2020 van TIAS?

“Acht jaar na afronding van mijn marketingstudie vond ik het tijd om mijn kennis op te frissen. Tevens zocht (en vond) ik verdieping, de laatste ontwikkelingen en niveau, daarom koos ik voor deze masterclass. Aansluiten op de strategische plannen en beleid van directie en bestuur is absoluut noodzakelijk geworden, wil je als marketeer anno 2015 nog serieus genomen worden.”

Wat maakt deze masterclass volgens jou uniek?

 “Deze masterclass biedt de helpende hand hoe je de marketingstrategie aan kan laten sluiten op de ondernemingsstrategie. Deze masterclass is uniek en aantrekkelijk; vergelijkbaar aanbod (2-daags, master niveau, strategisch) heb ik in Nederland niet kunnen vinden.”

Hoe heb je de masterclass ervaren?

“De masterclass heeft mijn zelfvertrouwen bij het solliciteren op een marketing functie aanzienlijk vergroot. Met de andere deelnemers kon ik ervaringen uitwisselen en netwerken. De professoren hebben duidelijk verstand van zaken, ze weten echt waar ze over praten. De aansluiting op de praktijk is groot, er worden veel voorbeelden genoemd die regelmatig ondersteund worden door filmpjes en prominente sprekers uit de praktijk.”

Elisa van Velzen is werkzaam als Sales Trainer Emerging Markets bij IDEXX Laboratories.

De Masterclass Marketingstrategie 2020 verrijkt niet alleen je kennis en vaardigheden, je bouwt ook aan een uitgebreid professioneel netwerk. Daardoor vinden deelnemers het programma waardevol. In 2015 beoordeeld met een 8,2!

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →