Spanjar en Van Oord Online Mediaman en Mediavrouw van het Jaar

Bij de tweede editie van Adwards werd gisteren in Bloemendaal Raymond Spanjar (Hyvves) en Heleen van Oord (DQ&A en IPAN) tot respectievelijk Online Mediaman en Online Mediavrouw van het Jaar uitgeroepen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het tweetal volgt Stephan Fellinger (Blogo, SpinAwards) en Annemien Verhagen (Tapps) op. De jury noemde Spanjar 'een baldadige winnaar.' En zei over Hyves: ' Met Hyves daagt Raymond grote uitgeverijen en televisiestations uit. De politiek, dagbladen: ze zijn allemaal op Hyves te vinden en maken het netwerk onderdeel van hun communicatieplan.' Van Oord valt volgens de jury in de prijzen om ‘haar oeuvre'. 'We kunnen zeggen dat de online mediavrouw van het jaar een apart tintje heeft,' zei de jury in Emerce 'Zij is een initiatiefrijke online onderneemster.'

De genomineerden in de categorie Online Mediavrouw waren Heleen van Oord (DQ&A), Vivian Opsteegh (Online Sales Development manager), Lianne van der Kruk (marketingmanager Ilse Media/Newrulez, voorzitter STIR), Daniëlle Jansen (oprichter Amazingg, dat actief is in Second Life) en Jacqueline Smit (countrymanager MSN). Genomineerd voor de titel Online Mediaman waren Raymond Spanjar (mede-oprichter Hyves), Paul Molenaar (ceo Ilse Media, coo Sanoma Online), Jeroen van Hove (interactive consultant bij Kobalt), Igor Beuker (oprichter Lacomunidad) en Marcel Udo (salesmanager De Telegraaf Online).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie