Ilse Media biedt direct response programma aan

Adverteerders die banners plaatsen op Ilse Media sites kunnen er nu ook voor kiezen per doorgeklikte advertentie in plaats van per bereikscijfers (pageviews) te betalen. De internetuitgever noemt het direct response programma Ilse Media Exchange.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het programma werkt op basis van een Run of Network (RON) veilingmodel en wordt aangeboden naast de vaste tariefkaart. Ilse Media geeft wel aan zich primair te blijven richten op display advertising. De direct response campagnes kunnen worden ingepland op het gehele netwerk van Ilse Media. Daarnaast participeren ook de Sanoma vrouwen- en woonsites en alle Sanoma mannensites en TV-gids.nl.

Ilse Media Exchange is geschikt voor adverteerders die uit langer lopende banner campagnes clicks, sales en leads willen genereren. De adverteerder bepaalt vooraf de doelstellingen en een maandelijks budget. Het RON tarief wordt voor de campagne vastgesteld en op basis van de hoogte van de effectieve CPM per positie wordt het volume bepaald.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie