Staatsbosbeheer kiest Gummo

Na een bureauoriëntatie onder begeleiding van Scan heeft Staatsbosbeheer in augustus 2007 gekozen voor Gummo als het nieuwe reclamebureau.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Gummo heeft op basis van de communicatiestrategie van Staatsbosbeheer gewerkt aan een scherpere merkpositionering en een nieuw campagneconcept dat de organisatie de komende jaren een duidelijker gezicht moet geven.

Staatsbosbeheer is een merk met hoge naamsbekendheid, maar een lage propositiebekendheid. Velen denken bij het horen van de naam alleen aan boswachters en bosbeheer, terwijl Staatsbosbeheer veel meer doet. Bijvoorbeeld educatie, verhuur van vakantiewoningen, natuurwerkdagen en buitenactiviteiten.

De herpositionering gaat in de loop van 2008 van start.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie