Unilever grote winnaar SponsorRingen

Unilever is de grote winnaar geworden van de SponsorRingen 2006, die werden uitgereikt op 16 november jl. in Festige te Amsterdam.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Naast de Oeuvreprijs won Unilever ook de SponsorRing Innovatie voor de OMO Buitenspeelbond, volgens de jury "een opvallende en onderscheidende case die grote respons heeft gekregen in de samenleving en een enorme publiciteit heeft opgeleverd". Unilever was ook genomineerd in de categorie Sport.
De winnaar van de Oeuvreprijs werd bepaald door de aanwezigen bij de uitreiking van de SponsorRingen en de deelnemers aan het SponsorHuis congres dat eveneens op 16 november werd gehouden. Naast Unilever was Randstad genomineerd voor de SponsorRingen Oeuvreprijs.

De SponsorRing Sport ging naar ABN AMRO voor de deelname aan de Volvo Ocean Race. Volgens het juryrapport was dit initiatief "Voortreffelijk opgezet en uitgewerkt in een uitstekend geïntegreerde case. De effecten zijn gedetailleerd gemeten en vrijwel alle doelstellingen zijn gehaald."

De eerste SponsorRing Low Budget viel ten deel aan Nieuwe Revu en de Nieuwe Revu's Nachttempel. In de categorie Cultuur en entertainment ging de SponsorRing naar Brand Bier voor de sponsoring van het theaterfestival de Parade. In de categorie Kunst won Mexx voor de sponsoring van de tentoonstelling Fashion DNA in De Nieuwe Kerk en het Rijksmuseum.

Andere SponsorRingen waren er voor Djoser in de categorie Maatschappij voor het partnership met Unicef en voor Ouwehands Dierenpark voor de sponsoring van het televisieprogramma ZOOP (Nickelodeon) in de categorie Media.

De SponsorRingen jury stond onder voorzitterschap van Martijn Sanders. De andere juryleden waren Alfred Levi (MM&MO), Ruurd Hielkema (Trendbox), Niek Jan van Damme (T-Mobile), Ronald Goes (Talpa TV) en Florien Vaessen (ABN AMRO). (Sponsor Magazine)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie