Recordopbrengst tijdschrift Pink Ribbon

Het tijdschrift Pink Ribbon met dit jaar het thema ‘Leven, Liefde & Feeling Beautiful’ zorgde voor de hoogste opbrengst tot nu toe: € 670.735, zo meldt de initiator van het blad Sanoma Uitgevers.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De opbrengst komt geheel ten goede aan de Stichting Pink Ribbon, die zich inzet voor de strijd tegen borstkanker en bijdraagt aan de bewustwording van borstkanker. In totaal zijn er 98.000 exemplaren van Pink Ribbon verkocht, een stijging van ruim 20 procent ten opzichte van vorig jaar. In september 2007 komt de vierde editie van Pink Ribbon uit onder hoofdredactie van Tineke Verhoeven met als thema ‘Passie & Power’. Zij was hoofdredacteur van o.a. Viva, Cosmopolitan, Flair en esta.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie