IJsfabrikant en loterij komen met ijs als ijsbreker

Ben & Jerry’s en de Nationale Postcode Loterij komen met de nieuwe ijssmaak Socialice. De ‘ijsbeker als ijsbreker’ moet kennismaken met buren een stuk makkelijker maken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Volgens onderzoek dat de ijsfabrikant en loterij lieten uitvoeren, blijkt dat mensen zich steeds minder vaak voorstellen aan nieuwe buren en bewoners in de straat. Reden voor de twee om met een initiatief te komen dat het sociale proces rond een verhuizing kan verbeteren.

Van elke verkochte ijsbeker Socialice, gaat 25 eurocent naar een spaarpot. Buurten en wijken kunnen de spaarpot aanwenden voor realisatie van projecten en initiatieven om meer begrip en onderlinge samenhang te bevorderen. Daarnaast gaan Ben & Jerry’s en de Nationale Postcode Loterij Socialice-verhuisfeesten organiseren voor nieuwe bewoners om het contact met buren te vergemakkelijken.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie