Lof Media lanceert Slimme Tijden Campagne

Lof Media lanceert de Slimme Tijden Campagne, met als motto ‘echte vaders werken slim’. Deze campagne, ondersteund door het ministerie van OCW, heeft als doel om de bewustwording van vaders over de combinatie werk-zorg te vergroten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Door juist mannen aan te spreken op de mogelijkheid flexibel te werken, kan een meer evenwichtige verdeling van arbeid en zorg worden bevorderd, met als onderliggende doelstelling het vergroten van de vrouwenparticipatie.

Mannen die vader worden, blijven veelal voltijds werken, omdat ze bang zijn hun loopbaan te schaden. Zijn het taboes in de hoofden van de man of kunnen deze gedachten besproken worden?

De campagne is gericht op mannen in de leeftijd 30-50 jaar. Om de doelgroep te bereiken is gekozen voor een online campagne, bestaande uit een opvallende viral op en de test ‘hoe slim ben jij bezig met je werk-zorgbalans?’ op . Deelnemers aan de test maken kans op een iPad.

Naast de campagne worden ook seminars georganiseerd, ‘Slimme Mannen, Slimmer Werken!’, over flexibel werken door mannen in de sectoren ict, medisch en bouw.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie