Glasnost ontwikkelt online campagne voor Atout France

Het Franse Verkeersbureau schakelt bloggers in om Franse steden en kusten om bekendheid te gevem.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In oktober gaan verschillende bloggers in twee teams de strijd met elkaar aan in ‘team kust’ en ‘team stad’. Ieder weekend reizen twee teams naar Frankrijk om op hun eigen manier verslag te doen van hun bestemming.

De avonturen van de bloggers zijn te volgen op sociale media via en op de . Door te stemmen op hun favoriete team maken fans kans om zelf een reis naar Frankrijk te winnen.

Populaire platforms als , , en doen aan de campagne mee.

Wouter Glaser, oprichter van PR-bureau Glasnost: ‘Door samen te werken met bloggers, kan Atout France in korte tijd veel mooie content doorplaatsen en spreken ze een brede doelgroep aan met de credibility van de blogger zelf.’

De campagne loopt tot en met het laatste weekend van oktober.

 

Een foto die is geplaatst door Travel Rumors () op 12 Okt 2015 om 11:06 PDT

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie