Het spoor bijster

Afgelopen dinsdag schreef Frits Abrahams een puntige column in NRC Handelsblad over zijn bezoekje aan het Piazza Torino in de stationshal van Utrecht Centraal. Abrahams ergerde zich aan de NS sponsoring van de winterspelen. Ik ben het met hem eens: ik zie een grote kloof tussen de dagelijkse treinbewegingen die de kwaliteitsnormen niet weten te halen en het investeren in een glossy evenement als de Olympische Spelen in Turijn.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Welke koppeling probeert de NS eigenlijk te leggen, wie voelt zich erdoor aangesproken? Hoeveel geld wordt er aan besteed? Wat vindt de OV-jaarkaarthouder er eigenlijk van?

Een voorbeeld van een geslaagde NS-sponsoring vond ik overigens de boekenweek, want lezen en treinreizen dat past echt goed bij elkaar.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie