Dilemma van de week

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dilemma van de week. Stel u bent journalist. U interviewt een accountman van een pr-bureau. De accountman vertelt u honderduit over hoe hij de klant in het nieuws heeft gebracht. Tot in de kleinste details krijgt u informatie. Als u het braaf optikt en het verhaal naar de accountman stuurt, vraagt hij u vriendelijk maar dringend bepaalde passages te schrappen. De klant is helemaal niet blij met zijn uitspraken. De accountman heeft zijn mond voorbijgepraat. Zijn relatie met zijn opdrachtgever staat op het spel. Probleem! U vindt de man niet onsympathiek, maar de alternatieven die hij aandraagt zijn een stuk minder spectaculair dan zijn eerste versie. Eigenlijk valt de bodem een beetje uit het verhaal. Bovendien heeft u eigenlijk helemaal geen tijd om het verhaal te herschrijven. Wat doet u?

A - de verknoeide relatie van de accountman is zijn zaak. Geen water bij de wijn

B – de verknoeide relatie gaat u aan het hart. U schrapt en begint opnieuw

C – u zoekt een compromis

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie