NS is een snertbedrijf

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Gisteren hebben wij naar aanleiding van het weeralarm de dienstregeling preventief beperkt. Op een paar incidenten na is dat goed verlopen, niet slecht voor zo'n grote operatie. De meeste klanten waren goed geïnformeerd en voorbereid; de massale media-aandacht voor NS kwam daarbij handig van pas. Er werd ook één ernstige fout gemaakt. Zonder communicatie te informeren werd de Intercity Eindhoven-Schiphol vv last-minute ook tijdens de ochtendspits al uit de dienst genomen; eerder dus dan aangekondigd. Niet te verkopen.

Telegraaf kopte 'Reizigers woedend'; typisch Telegraaf-verhaal. Ongetwijfeld geldt dit voor een klein percentage reizigers. De massa was tevreden. Bij de vorige storm gaf de gemiddelde reiziger ons een rapportcijfer 6,4. Woedend klinkt eerder als een 3 of lager, lijkt mij? Om de criticasters optimaal tegemoet te komen deelden wij met Unox snert uit op Utrecht Centraal.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie