SteamTalmark, het huidige bureau, zit ook in de pitch.
De bouwmarktketen, marktleider in Duitsland, wil hard groeien in Nederland. Televisie wordt onderdeel van de marketingmix.
DDB Amsterdam heeft het team uitgebreid met in totaal vijf vrouwen. Het bureau maakt dit bewust op International Women's Day bekend.
De nieuwe stop-motionfilm met het elektrisch bezorgwagentje is gemaakt door de animatiestudio achter de prijswinnende film Knor.
Prominent bestaat 25 jaar en lanceert een nieuwe positionering en pay off: 'Alle aandacht voor jouw zitplezier'. De campagne is van N=5.
Het geld klotste in 2023 bepaald niet tegen de plinten, zo blijkt uit een rondvraag onder tien bureaus.
&agency zat ook in de pitch. De samenwerking met N=5 blijft overeind.
Millennials 'zien en voelen' het werk van de Consumentenbond nog te weinig, vandaar een nieuwe merkcampagne.
Ace zat samen met MediaMonks in de laatste fase van de pitch. Het eerste werk moet begin 2024 zichtbaar worden.