Whitepaper - Het vertalen van klantkennis naar groei

Klanten hebben hoge verwachtingen, ze oordelen snel en de concurrentie is slechts een klik verwijderd. Belangrijk is daarom inzichtelijk te hebben wat de klant drijft en misschien nog wel belangrijker is hierop inspelen. De kunst is om deze kennis van je klanten zo te gebruiken dat je onderneming hier profijt van heeft. Gebruik de kennis om te leren en te groeien! Analytics is een cruciaal ingrediënt die bedrijven laat opvallen, met als doel je klant laten terugkomen. Waar begin ik? En welke analyses passen het beste bij het merk. Welke resultaten kan ik verwachten? Al deze vragen worden behandeld in de whitepaper 'Translating Customer Knowledge to Growth'.

Het vertalen van klantkennis naar groei aanvragen

Wij attenderen u erop dat wanneer u een document downloadt of op een andere wijze informatie aanvraagt, u door de auteur kunt worden benaderd. Voor overige voorwaarden kunt u onze privacy statement en voorwaarden raadplegen.
Blijf op de hoogte