Merk & Strategie

3 manieren om een Grote Verandering teweeg te brengen

Redactie | 2 oktober 2015, 17:00

Reclamemakers kunnen met hun competenties en expertise wel degelijk bijdragen aan een betere wereld, stelt Tom De Bruyne.

door Tom De Bruyne De voorbije weken lijkt het wel alsof het hoogseizoen voor publieksbeïnvloeding begonnen is. Een campagne voor meer solidariteit, een campagne voor vrije meningsuiting, onophoudelijke discussies over beeldvorming rond vluchtelingen, enzovoort.   Deze campagnes, alsook de manier wa...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Incl. dagelijkse nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Gedragsbeinvloeding Tom de Bruyne

Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers