ABB, Draka en Philips hebben WK-inhaker voor installateurs gemaakt

De 3 bedrijven lanceren een incentive-campagne.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Philips, (installatiemateriaal) en Draka (energie en telecomkabels) komen met een online incentivecampagne om installateurs te stimuleren te kiezen voor ‘innovatieve oplossingen’ onder het mom ‘Wissel op tijd en win de wedstrijd’.  

De bedrijven willen dat hun doelgroep duurzame, nieuwe producten op het gebied van verlichting, installatiemateriaal en energie- en telecomkabel gaan gebruiken. Iedere aanschaf van zo’n product uit de selectie levert punten op waarmee installateurs kunnen sparen voor voetbalgadgets.

De campagne ‘’ gaat 22 april van start en loopt tot 13 juli.

Philips deed een soortgelijke actie tijdens het Europees kampioenschap voetbal 2012:  de campagne ‘’ zorgde er volgens het bedrijf voor dat veel installateurs overstapten op LED-verlichting.

De huidige samenwerking met ABB en Draka moet voor een groter bereik zorgen.

NB Ten tijd van publicatie van dit bericht was nog niet actief. 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie