Campagne en visuele identiteit voor financiële webwinkel

10 april is de financiële webwinkel hoyhoy.nl gelanceerd. Op hoyhoy.nl kunnen bezoekers verzekeringen vergelijken en direct de voordeligste afsluiten om zo vanuit de luie stoel 'behoorlijk wat geld te verdienen'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de campagne introduceert hoyhoy.nl Aart de Luiaard. Voor de lancering van werd een compleet nieuwe merknaam, logo en visuele identiteit ontwikkeld. Tevens werd ook de website geoptimaliseerd. Voor campagne en identiteit tekende DDB & Tribal Amsterdam. Met Aart in de hoofdrol gaat hoyhoy.nl de wereld van het selecteren van een geschikte verzekering behoorlijk ondersteboven keren.

‘Met hoyhoy.nl willen wij mensen ervan bewust maken dat je veel geld kunt ‘verdienen’ door verzekeringen te vergelijken en maken wij de drempel om vervolgens ook daadwerkelijk actie te ondernemen zo laag mogelijk’ aldus Erik Hordijk, directeur van hoyhoy.nl.

Het ‘ondersteboven keren’ mag letterlijk worden genomen. Luiaards leven immers ondersteboven, waardoor Aart de dingen vanuit een heel ander perspectief bekijkt. Vandaar ook dat er voor is gezorgd dat de merknaam en het logo ondersteboven nog te lezen zijn.

Nicky Csellak – Claeys, marketing director hoyhoy.nl: ‘Mensen moeten een beetje gestimuleerd worden om met hun verzekeringen aan de slag te gaan. Met de speelse merknaam, een logo dat zowel gewoon als ondersteboven te lezen is, Aart de Luiaard als klant en een goed doordachte, op gemak gerichte website, zetten we het nieuwe merk neer als partner die consumenten helpt hun financiële situatie te verbeteren, op een laagdrempelige manier. Dit maakt hoyhoy.nl een frisse speler in de markt.’

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie