Creatie & Campagnes

COMMENTAAR: De reclamewereld moet zich weer aansluiten bij de maatschappelijke voorhoede

Astrid Prummel, redactie | 7 maart 2015, 10:00

75 Procent van de huidige communicatie heeft niets zinnigs te melden, stelt Tom Kniesmeijer in Adformatie van deze week.

‘Reclame is een treurige, tandeloze clown die steeds hardere scheten laat in zijn wanhopige poging nog enige aandacht te trekken.’ Scherpe woorden van Tom Kniesmeijer in een pamflettistische reflectie op het artikel over de zoektocht van enkele reclamemakers naar de juridische en ethische grenzen va...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Incl. dagelijkse nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Commentaar Tom Kniesmeijer Communicatie