Drogisterij.net haalt 40% meer omzet uit mobile commerce

Online drogistij zet in op 'cross platform winkelen'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

zag in de eerste zes maanden van 2014 een omzettoename van ruim 40% via mobiel. Volgens Drogisterij.net is de groei te danken, doordat ze al in 2011 al een mobiele site laten bouwen en een jaar later hun eigen app hadden.

Jaap Santifort (directeur van Drogisterij.net) &;Door op tijd te beginnen met een mobiele site en een app hebben we nu behoorlijk wat ervaring opgebouwd. In de nieuwe versie van de app zitten weer een aantal nieuwe mogelijkheden. Zoals het met je mobiel kunnen scannen van de barcode op een product. Super handig als je in de badkamer staat en je wilt de voorraad tandpasta en deodorant aanvullen. En je kan in de winkels natuurlijk makkelijk de prijs en beschikbaar vergelijken.&;

Online shopping gebeurt op steeds meer diverse schermen. Bij Drogisterij.net is het nu mogelijk om de inhoud van je winkelmand mee te nemen naar andere devices. Volgens Santifort is dit “Cross Platform Winkelen” een innovatie in ecommerce land.  Drogisterij.net is opgericht in 1999 en behoort tot de eerste generatie webwinkels in Nederland. Al sinds de oprichting is Drogisterij.net marktleider als het gaat om de verkoop van drogisterijproducten op internet

De app is beschikbaar voor iOS en Android.  

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie