Merk & Strategie

E-Divisie een 'succes', nu de sponsors nog

, redactie | 15 juli 2017, 9:53

Het eerste seizoen van de E-Divisie, de FIFA 17-gamevariant van de Eredivisie, is voorbij. De organisatie is tevreden, maar wil meer.

Of hij tevreden is? Meer dan, zegt Alex Tielbeke, algemeen directeur van Eredivisie CV. Nu is het zaak de vaart erin te brengen.  ‘Het eerste jaar van de E-Divisie hebben we ons gericht op de opstart van de competitie, de kwaliteit van de content, en de samenstelling van de mediapartners.’ Voor het ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Incl. dagelijkse nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers