Media

Kijkers erg ontevreden over zoekfunctie betaal-tv

Elsbeth Eilander, redactie | 20 september 2016, 10:57

40 procent van de kijkers zet de tv dan ook maar helemaal uit wanneer ze niets kunnen vinden.

Aanbieders van betaalde tv-diensten als Netflix zouden eens goed naar hun zoekfunctie moeten kijken. Consumenten snappen het namelijk vaak niet: 37 procent van de OTT–abonnees wereldwijd kijkt geen tv-programma’s meer omdat het te lastig is om ze te vinden. En dan wordt een dienst al snel te duur. A...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Incl. dagelijkse nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Netflix OTT betaal-tv

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers