Koffiedik Kijken: ‘Meer merken genderneutraal in 2018’

Kerrie Finch (FinchFactor) en Erik Hensel (Lifehunters) voorspellen de toekomst

Tijdens het jaarlijkse evenement Koffiedik Kijken voorspellen experts de belangrijkste trends in marketing en communicatie. Dit jaar keken Erik Hensel (Lifehunters), Kerrie Finch (Finchfactor), Dave Frauenfelder (VodafoneZiggo) en Jildou van der Bijl (Linda) in hun glazen bol.

In deze video bespreken Hensel en Finch hun belangrijkste stellingen. Volgens Hensel wordt data veel belangrijker voor marketing komend jaar. Tijdens de volgende editie van Koffiedik Kijken zitten er veel meer dataspecialisten in de zaal, denkt hij. Finch verwacht (en hoopt) dat merken meer aan de slag gaan met genderneutralitiet en seksegelijkheid.

Bekijk ook de discussie tussen Frauenfelder en Van der Bijl.

Lees ook:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie