Marketing Technology

'Over 5 jaar gaat 50 procent van marktonderzoek via de chat'

Elsbeth Eilander, redactie | 12 oktober 2017, 10:00

Upinion ontwikkelde een chatmessagingplatform voor onderzoek. Oprichter Mo Ouass legt uit.

Amsterdamse start-up Upinion ontwikkelde een instant messaging-platform voor marktonderzoek. Bedrijven kunnen nu op ieder moment de conversatie aangaan met klanten. Een algoritme op basis van artificial intelligence bepaalt daarbij of de vragen die je wilt stellen, wel de juiste zijn. Zoals met de m...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Incl. dagelijkse nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items instant messaging platform artificial intelligence Marktonderzoek

Meer in channel Marketing Technology

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers