Piece of Work: Rogier Vijverberg (SuperHeroes)

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Rogier Vijverberg (creative director Superheroes) vertelt in een nieuwe aflevering van Piece of Work over hoe je een LG-smartphone via Faberyayo onder de aandacht brengt bij de jongere doelgroepen.

De uitpakfilmpjes die Superheroes maakte voor de nieuwe smartphone van LG (met de onuitspreekbare naam Optimus 4XHD) kenmerkten zich door de droge toon. Hoe krijg je zoiets verkocht aan de klant? Vijverberg licht het toe.

Ook doet hij uit de doeken hoe het boek ‘Hoopla’ over Crispin+Porter Bugusky hem inspireert. Ter plekke krijgt hij nog kippenvel van het digitale hoogstandje The Wilderness Downtown van Arcade Fire en Google Chrome.

Tot slot legt hij de lat voor Superheroes hoog door een All Time Favorite-campagne van klant Diesel te kiezen.

Piece of Work is een productie van Big Shots in samenwerking met Adformatie. De presentatie is in handen van Susanne van Nierop.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie