TNS lanceert mini crowdsourcing tool

ThinkTank tool geeft real-time antwoord op brandende vragen van merken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

TNS laat bezoekers van het Mobile World Congress in Barcelona hun business issues voorleggen aan TNS. Digital Product Manager Desirée van der Veen (TNS NIPO) neemt speciaal voor dit event de rol van moderator op zich. Samen met een groep betrokken online ambassadeurs beantwoordt zij vragen waar de marketeer van wakker ligt. Daarnaast worden bezoekers gevraagd om hun mening over recente innovaties en actuele onderwerpen op het congres. 

ThinkTank helpt bedrijven bij het ontwikkelen van innovatie en marketingstrategieën. De tool is ontworpen om in te spelen op de co-creatieve en toekomstgerichte kracht van het internet. Merken kunnen via de online community communiceren met een zorgvuldig geselecteerde groep van leading-edge consumers over een scala aan onderwerpen die raken aan hun business. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie