Creatie & Campagnes

'We willen van een klant niet per se een digitale voorhoedespeler maken'

Nils Adriaans, redactie | 3 november 2017, 13:58

Thijs Bontje en Daniël te Lindert van N=5 bedachten 'Evert_45, een vlogger anno 1945’ voor KPN. Ze wonnen er 9 Lovie Awards mee en - deze week - een Leffie.

Bij de Lovie Awards kregen jullie onlangs de meeste prijzen (9) voor Evert_45, een vlogger anno 1945. En deze week kreeg Evert_45 een Leffie bij de Effie-uitreiking. Hoe kwamen jullie op het idee? Thijs Bontje: ‘KPN is verbindt al decennia generaties met elkaar, eerst als PTT, later als KPN. De link...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items N=5 Kpn