Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
auteur

Marc Westeneng

Lees meerLees minder
  • Blog / 25 June 2017 - 15:07

    Klantbeleving verbeteren? Vergeet persona's, focus op de 'jobs to be done'

    Persona’s zijn leuk voor wie de ambitie heeft ooit nog eens een roman te schrijven.

  • Blog / 10 May 2017 - 11:51

    Een kritische kijk op Moments of Truth

    Veel bedrijven hebben waslijsten aan Moments of Truth. En dat is best bijzonder. Een positief kritische kijk op het gebruik van Moments of Truth.

  • Blog / 23 November 2016 - 20:40

    Aan alle bedrijven die klantonderzoek doen: lees dit please!

    Nederland onderzoekt zich suf. En dat is slecht nieuws. 4 vragen die je met 'ja' moet kunnen beantwoorden als je klantonderzoek doet.

  • Blog / 15 February 2016 - 6:14

    Wil je als merk echt dichtbij je klanten komen? Stel jezelf dan deze vragen

    Veel merken proberen ‘dichtbij’ te zijn. Rabobank, Heineken, KPN. Wat is de sleutel tot 'dichtbij'?

  • placeholder
    Blog / 13 October 2015 - 7:56

    Met Chocomel sta je tenminste niet voor lul

    Lidl haalt de aloude Pepsi-proef van stal om A-merken uit te dagen. Drie adviezen aan A-merk marketeers die bang zijn dat hen hetzelfde overkomt als Chocomel.

  • placeholder
    Blog / 15 October 2014 - 8:07

    De kunst van het 'sorry' zeggen

    Een garantie die een goed gevoel geeft, is gebaseerd op drie soorten ‘gerechtigheid’

  • placeholder
    Blog / 11 September 2014 - 8:14

    Top 10 opmerkelijke klantbeloften

    10 klantbeloften die je inspireren, aan het denken zetten of voor een glimlach zorgen.

  • placeholder
    Blog / 4 September 2014 - 7:46

    Klantbeloften: 7 do's and don'ts

    Volkswagen, Jumbo en veel andere bedrijven communiceren servicebeloften aan hun klanten. Niet voor niets.

  • placeholder
    Blog / 14 July 2014 - 22:53

    Waarom Volkswagen Bedrijfswagens met servicebeloften komt

    Servicebeloften geven klanten meer zekerheid en helpen bedrijven om zich te onderscheiden van de rest.

  • placeholder
    Blog / 24 February 2014 - 20:05

    10x meer effect met customer journeys

    Customer journeys zijn hot, maar leveren soms maar weinig echte verbeteringen op. Hoe komt dat? De employee journey kan een oplossing bieden.

  • placeholder
    Blog / 24 January 2014 - 14:08

    Beste klant, vertrouw je me nog?

    Wat te doen als de winst van je bedrijf voor een groot deel afkomstig is van klanten die niet in de gaten hebben dat ze een slechte deal hebben?

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adfobase.nl
  • Adfoshop.nl
  • Marketing Intelligence
  • Communicatie Intelligence
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Bedrijfsabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media