11 bijdehante reacties van merken die niet op hun mond zijn gevallen

Het meest opvallende werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Als de klant koning is, wat zijn de mensen op deze webcare-afdelingen dan?  




1. KLM vraagt zich af bij wie er een schroefje los zit.



2. Bijna te makkelijk dit, maar stiekem wel vermakelijk.



3. Eduard leert dat het nooit een goed idee is om je schoonmoeder ergens bij te betrekken.
 




4. En de NS is niet onder de indruk van deze aangebrande tweet.  



5. Hornbach deelt hier en daar wat corrigerende tikken uit.
 




6. En de Appie neemt de Britney lyrics van Ghita wel heel letterlijk.




7. Bij deze, Jaap.
   

8. Is hiermee je vraag beantwoord, Richard?  



9. Shirley krijgt het advies waar ze om vraagt.




10. En bij AT5 bepalen ze zelf wel wat ze online gooien.  



11. En ten slotte is dit gevoel wederzijds, Gerritjan.





Over De Beste Social Media.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
ankie
Most of time I love to simple formats and this quality I have seen only a single website <a href="http://mahjongfreegames.online/connect ">Play mahjongg connect online</a> which give me complete authority to know about it deeply and lots of research matter are include here which is also good.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie