12 posts die aantonen dat Heineken in bloedvorm was tijdens de Winterspelen

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

De Olympische Spelen zijn alweer voorbij. Voor zo'n klein landje hebben we toch fantastisch gepresteerd, met als beloning een karrenvracht aan medailles. Heineken genoot met ons mee, zowel op social media als in het Holland Heineken House. Er was weer veel om op te proosten.  


1. Heineken proost maar al te graag op onze Olympische helden.  

2. Een cursusje Koreaans kan zeker geen kwaad.  

3. Spiegeltje, spiegeltje...  

4. De een na de andere medaille glijdt binnen.
 
5. Ook buiten de schaatsbaan komen dromen uit.
 
6. Hier kunnen we toch ook een traantje van blijdschap om wegsjinken.  

7. Er moest natuurlijk wel een Koreaans tintje aan de huldigingen zitten.
 
8. En wanneer de Amerikaanse media denken dat wij hier met z'n allen naar ons werk schaatsen, kunnen ze het niet laten.  

9. Maar uiteindelijk draait het om de m0001e prestaties van de atleten.  

10. We kunnen apetrots zijn met z'n allen.  

11. Zij zijn namelijk echt...  

12.Lekker gewerkt, iedereen.
Proost.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Frank Sars.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie