Merk & Strategie

De beste inhakers van bedrijven over Sinterklaas in ons land

Diederik Broekhuizen, blogger | 23 november 2016, 16:55

Het meest bijzondere werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Nog maar twaalf nachtjes slapen en dan worden we (hopelijk) overspoeld met cadeautjes van de Sint. Maar een feest alleen voor kinderen is het zeker niet, want ook veel enthousiaste bedrijven haken liever in dan af.  

1. Hornbach ziet wel potentie.

  hornbach  

 

2. Bol.com introduceert een nieuwe betaalmethode.

  bol

 

3. Albert Heijn helpt je zelfs met je surprise.

 

 

4. Bolletje bedenkt een creatieve video over de intocht.

 

 

5. (Chocolade)letterlijk en figuurlijk.  

bol_aangekomen

 

6. Maar het gaat natuurlijk niet alleen om de Sint.  

welkoop

 

7. En volgens Slagharen heeft Sinterklaas wat ontspanning nodig.

  8. Loesje bedenkt weer een leuke spreuk.

  9. Transavia biedt hun vliegtuig aan.

 

10. Coolblue past hun leveringsmethode aan.

 

 

11. En Het Rode Kruis waarschuwt nog even voor de gevaren.

  12. Maar dit lied van Bol.com is toch wel de opvallendste inhaker.

 

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marit Metselaar.

Over de auteur

Diederik Broekhuizen
Oprichter van het platform De Beste Social Media Lees meer over Diederik Broekhuizen

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

Robert

(5 december 2016, 22:35)
Mis Van Gilse niet?

Gerelateerde items Inhakers Sinterklaas intocht

Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs