Creatie & Campagnes

Domino's haakt in op De Luizenmoeder met participizza-post op Facebook

Diederik Broekhuizen, blogger | 31 januari 2018, 10:52

Domino's haakt in op De Luizenmoeder met participizza-post op Facebook

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Na de kan het je helemaal niet zijn ontgaan, ook niet als je onder een steenoven hebt geleefd: De Luizenmoeder is een HIT. En na de aflevering van gisteren, weet Domino's hoe ze punten moeten scoren.  

1. Want ze participronken met deze post.

 

2. Janna is een van de weinigen, wie de hele heisa is ontgaan.

 

3. Maar Iris en Boy maken er meteen een date van.

 

4. Domino's wordt onder hun post getrakteerd door comments van de echte kenners.

 

5. En ze hebben zelf ook duidelijk voor de tv gezeten.

 

6. Protocol of niet, vanavond wordt er pizza gegeten.

 

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op . Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder

Over de auteur

Diederik Broekhuizen
Oprichter van het platform De Beste Social Media Lees meer over Diederik Broekhuizen

Reacties op dit artikel (2)

Comment author avatar
Avatar

Henk de Vogel

(2 februari 2018, 9:19)
God, god. Als dit het beste werk op social media is, hoe erbarmelijk moet het overige werk dan wel niet zijn?
Avatar

snap hack

(3 februari 2018, 7:51)
Visit the generator installed on this website to get access to best password hacking tool over internet. It is the best designed tool by our experts for hacking online snapchat account.

Gerelateerde items Domino's Pizza Inhaken Facebook

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs