Merk & Strategie

Hoe KLM reageert na bedrog van een 'trouwe' klant

Diederik Broekhuizen, blogger | 10 mei 2017, 10:53

Hoe KLM reageert na bedrog van een 'trouwe' klant

Het meest opvallende werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Ze waren lange tijd samen in de wolken, maar momenteel vliegt Sidney een toontje lager..  

1. Deze jongeman dacht weg te komen met een ..
 

2. Maar hij komt zelf bedrogen uit.
 

3. En KLM is enigszins gekwetst.
 

4. Erg spijtig, want ze gaan waaay back samen.
 

5. Sidney probeert zijn sorry-serenade kracht bij te zette met deze collage.
 

6. Maar uiteindelijk is er maar één manier om het goed te maken.
 

Over De Beste Social Media
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op . Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.

Awards
De nominaties van zijn onlangs bekend gemaakt.  nu op jouw favoriet in de publieke categorieën en de nominaties voor De Beste Social Awards - Business 2017.
 

Over de auteur

Diederik Broekhuizen
Oprichter van het platform De Beste Social Media Lees meer over Diederik Broekhuizen

Reacties op dit artikel (2)

Comment author avatar
Avatar

Rob den Oudsten

(11 mei 2017, 8:58)
Grappig en gevat! Pas echter op dat de grollerij niet de overhand gaat nemen. Het Swiebertje effect ligt op de loer en al snel wordt een normale conversatie voeren erg lastig

Gerelateerde items Debestesocialmedia Facebook Klm

Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs