The London look van Rimmel sinds deze week mobiel

De meeste cosmetica merken waren altijd eeg conservatief en en op advertising gebied waren alleen de TV en de glossy fashion magazines waardig genoeg voor hun schoonheidsproducten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vooral door de iPhone met haar zeer scherpe retina scherm en interactieve mogelijkheden heeft de laatste tijd veel cosmetica merken zover gebracht om naast hun traditionele mediakeuzes ook mobiel in te zetten. Zo hebben deze maand oa Lancôme en Dior iPhone apps uitgebracht om hun producten inclusief umfeld mobiel te positioneren. Opvallend is trouwens dat het Android platform door veel merken wordt overgeslagen. Fashionmerken die een app ontwikkelen slaan 9 van de 10 keer zelfs dit platform over.
Het Engelse cosmetica bedrijf Rimmel (Coty) is opgezet door Eugène Rimmel in juni 1834 en precies 178 jaar later hebben zij hun eerste mobile app gelanceerd, waarbij er oa opmaak tips, de bedrijfsgeschiedenis en een kleurenpallet van lipsticks wordt voorgeschoteld.
;" title="MobileMarketingNl#5757457355729528194&;">

mCoupon
Daarnaast bevat de app ook een mobile coupon met korting op diverse Rimmelproducten, die de gebruiker aan de kassa kan laten zien (Nederlandse winkels zijn niet inbegrepen).
;" title="MobileMarketingNl#5757457438307496482&;">

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie