MobileMarketing.nl

Mini Pizza advertentie zonder mini landingspage

Richard Otto, blogger | 28 juni 2012, 7:25

Mobile Display Advertising lijkt dit jaar echt van de grond te komen. Vorig jaar werden op de populaire mobile websites en apps nog maar zeer beperkte mate mobile ads geserveerd. De mobiele campagnebudgetten groeien zijn echter vaak nog zeer beperkt en ligt meestal tussen de € 5.000 -€ 15.000. Soms is wordt een mobiele campagne zelfs als free give away gebruikt in een totale campagne

Door de beperkte mobile advertising budgetten wordt de focus bijna op bereik gelegd en zie je regelmatig iets wat we van de inzet van QR codes kennen: een doorverwijzing naar een reguliere website ipv een mobile optimalized website.

Dr Oetker heeft momenteel een mobile advertising campagne lopen waarin verwezen wordt naar een reguliere website. Deze dien je dan als mobiele gebruiker eerst te vergroten wanneer je deze echt wil gaan gebruiken. Dit zal niet ten goede komen aan de uiteindelijke conversie.

Mobile Marketing NL 2012 ()

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Dr Oetker Mobile Display Advertising Mobile Advertising

Meer in channel MobileMarketing.nl

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs