Opel Ampera (mobile advertising case)

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Opel heeft deze lente activiteiten voor de eerste elektrische auto; Opel Ampera een grote actieradius gestart via een nieuw en innovatief medium; het onlangs door Telegraaf Media Group gelanceerde Autovisie iPad magazine. In de Opel iPad campagne komen de innovatieve functies van de Ampera, die eind dit jaar in Nederland op de markt zal komen, optimaal tot hun recht. De Opel campagne richt zich op de belangrijkste kenmerken van de gloednieuwe Ampera:

- Design: met als highlight de 360 º interactieve 3D view van de Opel Ampera.
- Technologie: interactieve elektrische oplader.
- Bereik: gebruikers kunnen de auto met de vingertop bewegen en zien dat de Ampera een rijbereik heeft van meer dan 500 kilometer.
- Prestaties: Sleep de auto om te zien hoe snel de Ampera een snelheid van 100 km / h bereikt.
- Plug-in: een Opel Ampera Pionier worden, abonneren op de nieuwsbrief, het You Tube kanaal bekijken, de blog lezen, etc.

De campagne past zich automatisch aan op de modus van de iPad, portret of landschap.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie