Philips reageert hilarisch op kapotte blender van klant

Het meest opvallende werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Greg denkt dat hij de beste blender van de wereld heeft gekocht. Helaas komt hij er door een ananas achter dat het &;slechts&; een normale blender is. Hij vraagt of Philips hem aan een nieuw onderdeel kan helpen.  

 

1. Greg schrijft dit  aan Philips.

 

2. Hij stuurt een foto van zijn blender mee als bewijs.

 

  

 

3. Waarop Philips toepasselijk reageert.

  

 

4. Dit is het tropische nummer dat wordt meegestuurd.

 

 

 

5. Greg gaat zijn huiswerk maken.

  

 

6. En Tom waarschuwt hem alvast.

 

 

 

7. Greg weet inmiddels wat zijn modelnummer is.

 

  

 

8. En gelukkig is de mesunit gewoon los te bestellen.

 

  

 

9. En deze hele conversatie wordt zeker gewaardeerd. 


In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Bonnie van den Heuvel.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie