TGIF: Flashback!

Reclamebureau Brandfighters geeft je een boost inspiratie door de laatste trends, campagnes en creative ideeën met je te delen.

Faircloth doesn’t care

First of all, iedereen heeft Donald Trump al besproken dus daar hoeven we het niet over te hebben. Second, Charles Faircloth geeft geen f*** om de wereld. De rijke zoon van de familie die OneHope wijn maakt, vertelt in deze commercial wat hij allemaal gekocht heeft, wat hij allemaal doet maar vooral hoe verschrikkelijk rijk hij wel niet is. De wereld boeit hem niet. Het boeit hem trouwens ook niet als jij iets goeds voor de wereld wil doen.

BMW Films is terug met een serie waar je even voor moet gaan zitten. The Escape is een vervolg op de filmreeks van 15 jaar geleden waarin Clive Owen nog steeds de hoofdrol speelt. In deze short films, die de branded entertainment een boost geven, weet de regisseur een heel verhaal te vertellen binnen 11 minuten. BMW is niet verlegen om de kracht van hun auto te laten zien door actie en spanning op een hoog niveau te houden. Best wel vet!

John Lewis X-mas ad

Elk jaar rond 10 november komt warenhuis John Lewis met hun Kerst commercial en elk jaar is het weer de beste. Vorige week was er even ophef over een neppe commercial, maar dit is the real deal. In gooit reclamebureau Adam&EveDDB het niet op sadvertising maar juist op een happy feeling. Check ‘m snel voordat we nog meer verklappen.

Down Syndrome Answers

Voor velen is het Down syndroom iets onbegrijpelijks. Er ontstaan veel vragen als: wanneer leert een baby met Down syndroom praten? En wat is de levensverwachting van een persoon met Down syndroom? Vooral bij mensen die een kindje met Down verwachten is dat beangstigend. Om direct antwoorden te geven kwam Canadian Down Syndrome Society met korte video’s (40 maar liefst) die direct antwoord geven op veelvoorkomende vragen. 

 

WordArt tool

De nieuwe MacBooks zijn uit, Tesla vliegt bijna naar Mars en Donald Trump is President van de US. Een goed moment om weer even terug in de tijd te kijken. Je vroeg je natuurlijk al af waar de banner van deze TGIF op sloeg. Nou, WordArt is terug! Althans, een tool. De nostalgie knalt van je scherm. Op de website waan je je weer even in de jaren ’90.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie