Creatie & Campagnes

Viral van de week: Coca-Cola viert diversiteit in Super Bowl campagne

Erik Hensel, blogger | 4 februari 2018, 19:23

Coca-Cola komt met 'The Wonder of Us'.

Coca-Cola introduceert een nieuwe campagne tijdens de Super Bowl waarin de boodschap over integratie centraal staat. Er is niemand zoals jij, of zoals zij of hem. De wereld is gevuld met 7 miljard unieke mensen, die allemaal speciaal zijn op hun eigen manier. En ondanks dat we zo verschillend zijn, is er een Coca-Cola voor elk van ons. De zestig seconden commercial viert de diversiteit op een positieve manier. Extra punten voor de filmische cinematografie. 
 

, gespecialiseerd in het bedenken, ontwikkelen en verspreiden van branded- en nonbranded digital formats, kiest wekelijks de Viral van de Week. 

 

Over de auteur

Erik Hensel
Erik Hensel (27) is eigenaar van viral video bedrijf LifeHunters. Lees meer over Erik Hensel

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

Dave

(5 februari 2018, 14:32)
Deze reclame is wel heel gemakkelijk. Iedereen aan de coke. Allemaal leuke mensen gingen je voor! Zo'n groot merk als Coca Cola komt er natuurlijk wel mee weg om met hagel te schieten, maar voor normale merken geldt: 'Allemans vriend is allemans gek'

Gerelateerde items viral van de week

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs