Zo reageert McDonald's op een dwarsligger in de commentsectie

Het meest bijzondere werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Waarschijnlijk niet waar McDonald's België op hoopte, maar de actie bleek toch een groot creatief succes.  


1. De Vlaamse fastfoodies bedachten een leuke inhaker.
 



2. De commentsectie barst meteen los, maar Jose wil opnieuw beginnen.
 



3. Burn heeft in ieder geval niet de langste.
 



4. Maar dan worden mensen creatief.
 



5. Als er memes aan te pas komen, weet je dat het goed gaat.
 



6. Dit frietje moet nog geschild worden, maar toch.
 



7. En dan is daar Jens, saboteur van de bovenste plank.
 



8. En hij wordt in de commentsectie op handen gedragen.
 



9. Een voorval dat kan gebeuren, maar hoe reageer je hier als bedrijf op? Het wordt zo een case op LinkedIn.
 



10. En ten slotte kunnen we stellen dat het van begin tot eind een vermakelijk frietje is.
 



11. Hulde!
 


Over De Beste Social Media
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie