72andSunny breidt multicultureel team verder uit met 4 medewerkers

De nieuwe medewerkers hebben een internationale achtergrond.

Het Amsterdamse bureau 72andSunny heeft zes nieuwe medewerkers aangenomen. Allen hebben een diverse achtergrond. Volgens Carlo Cavallone, executive creative director en partner bij het bureau, weerspiegelen deze aanstellingen de ambitie om culturele diversiteit op de werkvloer te stimuleren. 

Chris Colliton en Kevin Weir gaan aan de slag als creative directors voor het account Uber. Het duo zat eerst bij Droga5. Daar wonnen zij een Titanium Lion bij Cannes Festival voor hun campagne 'Crocodile Dundee' voor Tourism Australia.   

Nedal Ahmed, zat ook voorheen bij Droga5, wordt senior copywriter voor het Adidas. Ze is geboren in Libië en op 11-jarige leeftijd naar de Verenigde Staten verhuisd. Bij Droga5 won ze een Emmy voor de anti-racisme campagne 'The Talk' voor Procter & Gamble.

Anne Graham neemt de rol als brand director voor Google op zich. Hiervoor werkte ze als vice president of business development voor het goede doel (RED). Ook deed ze vijf jaar de marketing bij Major League Soccer. 

Kirk Johnsen zat al bij het bureau, maar krijgt een nieuwe functie: hij wordt brand director voor het account Adidas. Hij werkte voorheen op Nike, Corona and EA Sports.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie