Adnight groeit en breidt team uit met drie medewerkers

De productie wordt steeds groter en daar hoort meer mankracht bij.

Adnight is een Amsterdamse open avond van de creatieve industrie. Op 4 oktober vindt de derde editie plaats en openen zo’n 50 bedrijven hun deuren. Voor de voorbereidingen versterkt Adnight zijn team met drie nieuwe medewerkers.

Advertentie
advertisement

Groter én inhoudelijker

Annika Timmer (accountmanager bij Dept) en Tony Roodenburg Boakye (brand & partnership manager bij Phatcamp) zijn nu verantwoordelijk voor het bureauprogramma. En Vi Nguyen (digital marketing consultant bij Storm Digital) helpt bij alle communicatie rond het event.

‘Adnight wordt niet alleen steeds groter, maar ook inhoudelijker. Daarom zijn we blij dat Annika, Tony en Vi ons verder kunnen helpen met die professionaliseringsslag’, aldus medeoprichter Claire Daemen.

Eerste 20 bureaus bekend

Om kennisdeling en oriëntatie verder te helpen gooit Adnight dit jaar het programma op de schop. Alle deelnemende bureaus moeten tenminste twee inhoudelijke sessies, workshops of seminars te geven. Daarnaast moeten zij werk vertonen en een rondleiding door het kantoor verzorgen. De concrete invulling is aan de deelnemende partijen.

De eerste 20 namen voor de editie van 4 oktober zijn inmiddels bekend. Voor meer info klik hier.
 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie