ASN Bank en Het PR Bureau gaan duurzame relatie aan

Communicatiebureau gaat aan de slag voor onder meer de ASN Bank Wereldprijs en de Duurzame Cadeaugids.

Winnaars ASN Bank Wereldprijs
ASN Bank

ASN Bank heeft Het PR Bureau (HPB) gekozen als partner voor de pr- en communicatieactiviteiten rondom een aantal duurzame projecten, waaronder de ASN Bank Wereldprijs en de Duurzame Cadeaugids.

De samenwerking richt zich op het onder de aandacht brengen van de missie van de bank: het stimuleren van duurzame vooruitgang. ASN Bank steunt de groeiende groep duurzame ondernemers met haar community 'Voor de Wereld van Morgen die bestaat uit 300 leden.

Springplank

HPB heeft het eerste werk voor ASN Bank als verricht voor de ASN Bank Wereldprijs. Dit is een springplank voor startende duurzame ondernemers die hun baanbrekende bedrijfsplannen verder willen brengen.Oud-winnaars zijn onder meer Fairphone, Yoni en Seepje.

Dit jaar namen ondernemingen als Loop Biotech, Chainable en Orbisk deel. Laatstgenoemde is dit jaar gekozen als winnaar. HPB verzorgde de pr rondom het traject, inclusief een training voor de deelnemers op het gebied van pr.

Advertentie
advertisement
Advertentie