Belgisch e-bike-merk Cowboy kiest voor Glasnost

Bureau moet helpen de naamsbekendheid op de Nederlandse markt vergroten.

De Belgische startup Cowboy heeft Glasnost gekozen als pr- en communicatiepartner in Nederland. Het bureau gaat zich bezighouden met de pr-strategie, influencer-marketing en merkactivaties en events.

Cowboy bestaat sinds 2018 en richt zich met de ontwikkeling van innovatieve elektrische fietsen op stedelijke mobiliteit. Het is in negen landen actief en stelt ‘hard op weg’ te zijn om de grootste e-bike-producent van Europa te worden.

De eerste mijlpaal in de samenwerking met Glasnost heeft al plaatsgevonden: de lancering van de Cowboy 4, die beschikbaar is in twee modellen, en ‘step through en een step over’, of in goed Nederlands, een heren- en damesmodel.

In België, Frankrijk, Duitsland en Engeland heeft Cowboy al de nodige naamsbekendheid, Glasnost moet het merk helpen die in Nederland te vergroten, stelt Maxime van Santen, communicatiemanager van Cowboy. ‘De lancering van de Cowboy 4 getuigt van een veelbelovende eerste stap’.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie