Bureau The Fully Bookers opent in Amsterdam

Het digitale bureau richt zich met AI en big data op de hospitalitybranche.

Bureau The Fully Bookers opent een kantoor in Amsterdam naast het al bestaande kantoor in Den Haag. Het digitale bureau richt zich op de hospitalitybranche en heeft in zijn vijfjarige bestaan 150 verschillende restaurants, hotels en horecagroepen geholpen om de bezettingsgraad te maximaliseren met AI, big data, profiling en digitale marketingstrategieën.

Advertentie
advertisement

Mede-eigenaar Mitchell Ling over de komst naar Amsterdam: 'Hier is de concurrentie onder horeca het sterkst en juist hier denken wij een verschil te kunnen maken.'

De komende jaren willen Boekelman en Ling zich voornamelijk richten op de costumer journey en het inzetten van AI. Mede-eigenaar Youri Boekelman: 'Met de gegevens van de gasten die we verzamelen voor onze klanten, kunnen ze betere bedrijfsmatige beslissingen nemen, waardoor weer meer rendement gecreëerd kan worden. We werken door de inzet van AI en predictive analytics niet alleen in het heden, maar voorspellen ook de toekomst.'

Partners van het bureau zijn onder meer Formitable, Mews en Piggy. The Fully Bookers werkte ook mee aan het programma Crisis in de tent met Herman den Blijker en Annemarie van Gaal.

Plaats als eerste een reactie

Advertentie