C&A wil e-commerce platform optimaliseren om gebruikerservaring klanten te verbeteren

Digital agency Dept gekozen als partner 

C&A wil e-commerce platform optimaliseren om gebruikerservaring klanten te verbeteren

Moderetailer C&A wil haar klanten een betere digitale gebruikerservaring bieden en heeft digital agency Dept gevraagd om de webshop en app van de kledingketen te optimaliseren. Dept maakt bekend dat een interdisciplinair team van UX- en UI-designers, analisten en developers van het bureau al sinds april samenwerkt met C&A om de webshop op mobiel en desktop verder te ontwikkelen en verbeteren.

Advertentie
advertisement

'Klaarstomen voor de toekomst'

Met de verbetering van de online kanalen wil C&A zich zich klaarstomen voor de digitale toekomst. Dept geeft aan dat het verbeterde UX-ontwerp vriendelijker en intuïtiever wordt, dat de front-end daarnaast meer gebruikersgericht is en het gehele online platform meer datagedreven wordt. Online bezoekers moeten zo een prettigere online ervaring beleven met meer gemak en een duidelijker overzicht. Volgens het digitale bureau moet de verbetering van het e-commerce platform leiden tot een algehele verhoging van de digitale performance van C&A. 

'Succesvoller e-commercebedrijf'

Ulrike Otto, unit leader user experience bij C&A laat weten dat de verbetering van het online platform C&A meer kansen biedt in de toekomst: ‘We willen onze klanten de best mogelijke gebruikerservaring bieden en daarom zijn we erg blij met de ondersteuning van Dept. Het digital agency begreep onze complexe eisen en we kijken uit naar alle mogelijkheden die de samenwerking gaat bieden in de toekomst.’

‘Samen met C&A creëren we de ultieme digitale ervaring. De holistische benadering is voor C&A de sleutel tot het worden van een succesvoller e-commercebedrijf’, vertelt Verena Sandbote, managing director design & technology bij Dept.

Lees ook: Eurojackpot ‘Zooo veel money’-campagne: ‘Laat je fantasie de vrije loop, dan is alles te koop’

Plaats als eerste een reactie

Advertentie