Premium

Christine le Duc kiest voor Smith Communicatie, en ander accountnieuws van oktober

Herfst, maar geen herfsttij. De oktoberwinden brachten dit jaar veel mooie opdrachten naar bureauland.

Christine le Duc
Christine le Duc

Christine le Duc kiest voor Smith Communicatie

Erotiekshop Christine le Duc gaat samenwerken met Smith Communicatie om haar zichtbaarheid te vergroten. Smith Communicatie zal haar kennis en ervaring op het gebied van public relations en influencermarketing inzetten om ‘rumour around the brand’ Christine le Duc te creëren.

Advertentie
advertisement

Reisbureau VakantieXperts kiest voor creative content agency C2B

Reisbureau VakantieXperts start vanaf zaterdag 2 november met een activatie op verschillende plekken in Nederland. In drukke winkelcentra krijgen voorbijgangers de kans om te tonen hoe ver zij zouden gaan om een echte VakantieXperience te ervaren. Deelnemers krijgen verschillende opdrachten, zoals het eten van insecten of een survivalbaan afleggen met een zware backpack. Elk succesvol voltooide opdracht wordt beloond met een steeds hogere prijs. De campagne is de eerste opdracht van creative content agency C2B voor het reisbureau.

United Wardrobe kiest voor PR bureau Weber Shandwick Nederland

PR- en communicatiebureau Weber Shandwick Nederland is, na een pitch, verkozen tot het pr-bureau van United Wardrobe. Het bureau zal de online marktplaats voor het kopen en verkopen van kleding ondersteunen bij communicatie rondom haar missie om tweehandskleding de nieuwe norm te maken.

Matrix42 kiest voor Whizpr als partner voor PR-activiteiten en contentcreatie

Matrix42, een Europese softwareproducent van unified endpoint management, heeft gekozen voor Whizpr als partner voor pr en contentcreatie. Whizpr moet de naamsbekendheid van Matrix42 in de Benelux-regio te vergroten en het bedrijf te positioneren als thought leader en een betrouwbare softwarepartner op het gebied van workspace management.

Calex kiest voor More Media Group

Calex (Electro Cirkel) heeft voor haar mediabelangen en creatie gekozen voor More Media Group. De nieuwe najaarscampagne zal starten in week 44 wanneer wordt overgegaan van zomer naar wintertijd en loopt door tot en met week 49. De campagne bestaat uit tv-commercials, tv-billboarding en online video.

T-Mobile Nederland kiest voor iProspect

T-Mobile heeft iProspect gekozen voor de performance en digitale business in Nederland. Het digital-performancebureau van Dentsu Aegis Network is verantwoordelijk voor alle digitale strategie, inkoop en plannen van Ben, Tele2 en T-Mobile. iProspect werkte al voor Tele2. T-Mobile en Tele2 zijn officieel sinds twee januari gefuseerd.

Best Wool kiest voor Blyde Benelux

Best Wool, de Nederlandse exploitant van wollen tapijten met een duurzaam design, kiest voor Blyde Benelux als pr-partner. ‘De gedeelde focus op duurzaamheid, verantwoord ondernemen en innovatie vormden de doorslag in deze keuze,’ aldus Best Wool.

Hebben we een account gemist of wil je in het volgende maandoverzicht komen? Stuur dan een bericht naar redactie@adformatie.nl

premium

Word lid voor € 1,-

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid worden

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie