Coopr wint pitch van healthtechbedrijf PlusDental

Bedrijf van de onzichtbare beugels wil snel groeien op Nederlandse markt.

De onzichtbare beugel van PlusDental

Coopr heeft een pitch gewonnen van het in Berlijn gevestigde healthtechbedrijf PlusDental. Het Rotterdamse communicatiebureau gaat PlusDental op de Nederlandse markt ondersteunen met de PR- en communicatieactiviteiten. Het is al aan de slag gegaan.

Mediabureau Stroom (een zusterbedrijf van Coopr bij Candid) is sinds september vorig jaar verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning en offline inkoop.

PlusDental is een van de marktleiders op het gebied van orthodontische behandelingen met onzichtbare beugels. Het heeft na de introductie op de Nederlandse markt zo’n klanten en mikt op op meer dan 10 duizend patiënten tegen het einde van 2022.  

Anastasia Hansen, verantwoordelijk voor de pr bij PlusDental: ‘We zijn al meer dan een jaar zeer succesvol actief in Nederland en de Nederlandse markt is erg belangrijk voor ons. Daarom hebben we besloten om ook in Nederland aan onze PR en mediarelaties te gaan werken.’

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie