Deze adverteerders hebben een nieuw bureau gekozen

0930, Initiative en Mediaboerderij hebben recent een pitch gewonnen.

1. Gazelle kiest voor bureau 0930 voor B2B campagne

Fietsenfabriek Gazelle wil werknemers stimuleren om fietsend naar hun werk te komen. Om deze propositie op creatieve wijze onder de aandacht te brengen bij de grotere bedrijven in Nederland, start het met een campagne. Bureau 0930 won de pitch en bedacht een campagne bestaande uit meerdere (key)visuals, socialmediauitingen, een film, activaties en guerilla middelen. 

2. Payconiq kiest voor mediabureau Initiative

Payconiq, een mobiele betaaldienst, heeft mediabureau Initiative gekozen om zijn mediabelangen bij onder te brengen. De samenwerking omvat diensten op het gebied van consultancy, strategie, insights, mediaplanning en -inkoop. Momenteel is Payconiq actief in Nederland, België, Duitsland en Luxemburg. De Nederlandse campagne zal in het voorjaar van 2019 van start gaan. Léonie Koning, Managing Director van Initiative: ‘We zijn trots dat Payconiq in deze enorm spannende en belangrijke lanceringsfase voor Initiative heeft gekozen. We kijken ernaar uit om vanuit gezamenlijk ondernemerschap onze bijdrage te leveren aan de lancering.’

3. Salveo Pharma kiest voor de Mediaboerderij als mediapartner

Salveo Pharma, aanbieder van geneesmiddelen als Trachitol, Isla en Prospan, heeft gekozen voor de Mediaboerderij. Het bureau neemt de strategie, planning, inkoop en evaluatie van alle mediacampagnes op zich. ‘Aangezien we met ons portfolio een belangrijke rol spelen in een aantal competitieve categorieën, en daar grote investeringen mee gemoeid zijn, is het belangrijk een deskundige en ervaren partner op het gebied van mediastrategie te hebben. Eentje die ook onze snelheid en creativiteit kan bijhouden. De Mediaboerderi past enorm goed bij ons’,  aldus Maurits van Tol, General Manager van Salveo Pharma.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie