Batavia Stad, Waternet en Tiktak/Segafredo Zanetti kiezen een nieuw bureau

Accountnieuws: Pünktlich, Scooperz, The Gardeners en Dorst & Lesser wonnen recent een pitch.

Tiktak/Segafredo Zanetti kiest Pünktlich

De koffie- en theeproducent Tiktak/Segafredo Zanetti slaat de handen ineen met Pünktlich. Het digitale reclamebureau wordt verantwoordelijk voor de concepten, productie en distributie van alle digitale creatie.

‘De consument wil zich kunnen identificeren met het verhaal achter het koffie en thee. Door een emotionele binding te creëren,  nemen we afstand van de huidige functionele insteek’, aldus Sasja van der Leeuw, creative manager bij Pünktlich.

Advertentie
advertisement

Batavia Stad kiest The Gardeners

Per april is The Gardeners het vaste bureau van Batavia Stad voor campagnes en pr. In samenwerking met Café Society ontwikkelde The Gardeners de strategie, een merkcampagne en het pr-traject met influencers. Deze sluit aan bij de Europese campagne ‘For you to discover’. Deze moet de huidige, veelal negatieve, perceptie van consumenten veranderen; van een ‘plat’ koopjesdorp naar een premium winkelcentrum.

Christiane Anell, marketing director van Batavia Stad Fashion Outlet: ‘We hebben voor The Gardeners gekozen, omdat zij erin geslaagd zijn om onze Europese campagne lokale relevantie te geven en door te vertalen naar een solide communicatieplan.’

 

Waternet kiest The Gardeners

The Gardeners heeft als een van de drie bureaus (Johnny Wonder en Bite) de aanbesteding voor Waternet gewonnen. De samenwerking gaat per direct in voor een periode van vier jaar. Al eerder ontwikkelde The Gardeners een campagne voor het Nederlandse waterbedrijf, namelijk de ‘slootjesweek’.

Maira Evers, managing director van The Gardeners, laat weten dat het de eerste keer is dat het bureau een aanbesteding wint.

LolaLiza kiest voor Dorst & Lesser als socialmediabureau

Dorst & Lesser gaat aan de slag als socialmediabureau van LolaLiza. Dit is een grote speler op de Belgische modemarkt, die ook actief is in Nederland en Frankrijk. De samenwerking sluit aan bij de rebranding van de retailer, waarbij digitale groei voorop staat.

Straight away kiest voor Scooperz

Scooperz wordt de socialmediapartner van Straight away, producent van maaltijdvervangende diëten. Als partner zal Scooperz met content en campagnes aan de slag gaan. De social media van Straight away gaat fungeren als platform waar mensen verhalen kunnen delen en waar de doelgroep ervaart dat zij ook online ondersteuning krijgen bij het afvallen. 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie